dijous, 23 d’abril del 2015

Concretem la trobada

  1. El lloc de trobada és les 12 del migdia a la Plaça Catalunya, al començament del Portal de l'Àngel, entre la Telefònica movistar i el Banc d'Espanya.
  2. A les 2 del migdia serem al restaurant L'Antic forn del carrer Pintor Fortuny, nº 28 (per si algú no pot venir tant aviat)
  3. Abans de dinar, en aquesta estona de 12 a 2 farem una activitat que ens servirà de record d'aquesta trobada.
  4. Cadascú haurà de portar escrit  un adjectiu o bé una frase o  bé un rodolí  o bé un haikú, ( ja veieu que ha de ser sempre molt curtet) sobre cadascuna de les altres persones.
  5. Agafarem paperets no gaire grans (com ara un foli o un DinA 4, partit en quatre trossos). Un per a cadascú i escriurem sobre cada persona. Un sol adjectiu és suficient. Si algú s'atreveix amb una frase, perfecte i si algú s'atreveix amb rodolins o haikús serà genial.
  6. Quan hi serem tots, començarem una petita passejada pel barri gòtic i barri vell de Barcelona, mentre anem tirant cap al restaurant, tot fent una volteta. 
    1. Portal de l'Àngel
    2. Esglèsia de Santa Anna
    3. Plaça de la Catedral, 
    4. Plaça del Rei
    5. Plaça de Sant Jaume
    6. Plaça de Sant Felip Neri
    7. Plaça del Pi
    8. Plaça de les Caramelles
    9. Plaça del Macba
    10. Carrer pintor Fortuny

A cada aturada,  3 persones llegiran allò que han escrit per la resta... Sense dir per a qui és. Es dirà al final, per veure si es reconeix la persona.

Cadascú tindrà una carpeteta petitona per guardar els seus regals...

I  després...  cap al 
Restaurant... L'Antic Forn A dinar...

 Hi ha un menú de 20 euros tot inclòs: tres plats, postres, begudes i cafè.


Nota: els que només vinguin al cafè, podran participar igual del joc dels adjectius i tindran els seus paperets igualment. A l'hora del cafè farem el final del joc...

MENÚ 1

1r Plat
Amanida tíbia amb formatge de cabra caramel·litzat

o
Escarola amb tonyina i salsa xató
o
Carbassó a la planxa amb formatge parmesà i oli d'alfàbrega 

2n Plat
Paté de foie amb figues caramel·litzades
o
Canelons de la casa gratinats
o
Espinacs naturals amb panses i pinyons

3r Plat
Bistec de vedella graella amb guarnició
o
Botifarra del Pallars Sobirà graella
o
salmó a la graella amb guarnuició
o
Peix del dia a consultar

Postres de la Casa
Crema catalana, Flam d'ou, Gelats, etc.

Pa, vi del Penedès René Barbier, negre,
blanc Aigües, Refrescos i cafès


20€ (iva inclòs)

60 comentaris:

  1. Guai!!

    Una pregunta: "agafarem paperets" vols dir que són els mateixos que portem de casa?
    Una altra: Els paperets escrits han de portar el nom de la persona a qui van dirigits?
    I la darrera (per ara): Els menús es triaran al restaurant?

    Aferradetes i bon Sant Jordi!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els paperets, els hem de portar fets de casa, sí. Són els mateixos.

      I sí que han de portar el nom de la persona a qui van dirigits. L'únic és que quan els llegim, el nom el direm al final. Amb uns segons de pausa per veure si algú es dóna per al·ludit o algú reconeix la persona. Res, uns pocs segons... Per una mica de suspens...

      Aquesta es l'opció de menú que hem triat, perquè l'opció de menú, s'havia d'unificar. Però dins d'aquest menú, els diferents plats, es podran triar al restaurant.

      Aferradetes...

      Elimina
  2. bufff quina feinada! sort que no vinc!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qui no es consola és perquè no vol..
      Quina sort, dius tu! Tu t'ho perds, dic jo!

      Elimina
  3. Fins ara no he contestat perquè esperava poder venir, però per desgràcia m'és impossible.

    Que ho gaudiu molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina llàstima, Eduard!

      Gràcies pels bons desitjos, segur que sí que serem feliços de trobar-nos...

      Elimina
  4. Bueno, bueno, ja he captat la indirecta. Això de ben curtet va per mi, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha, ha, ha, Teresa!!!

      Tu fas els paperets ben curtets i després un post ben llarg explicant la trobada... per compensar!

      Elimina
  5. Ara si que ja està ben enfilada l'agulla dels rodaires!
    :)

    ResponElimina
  6. Em sembla súper ben organitzat :-))

    Disculpeu... per la forma d'estar posat interpreto que les begudes (si algú no pren alcohol, per exemple i vol una coca-cola, per beure) i els cafès van inclosos dins els 20 Eur. És així? :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!! Esperem que l'organització ens funcioni, Assumpta.

      Jo ho interpreto ben bé així. Tot inclòs, com que posa refrescos, s'entén que una coca-cola també podrà ser.

      Elimina
    2. És que a vegades posen un preu i després es passen si demanes una mica més de pa, o un refresc i un cafè... posen l'IVA i el preu es multiplica... i això em fa mooooooooolta por.

      Elimina
  7. El menjar em sembla molt variat, molt bé... crec que tothom podrà trobar alguna cosa al seu gust... i si ho inclou tot, tot, tot... crec que 20 Eur. no està malament :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els dissabtes, és complicat trobar coses de menys d'aquest preu. I amb tot inclòs crec que no, que no està gens malament.

      I cuinen bé, coneixem el restaurant. ho acostumen a fer tot molt bo.

      Elimina
    2. Segur que sí que serà boníssim :-))

      Elimina
  8. Ostitú, divertit i complicadillu, ho intentaré, però no podré fer-ho de tothom!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va dona, només un adjectiu... un cop d'ull al blog corresponent ...

      Elimina
  9. A vegades hi ha feines que no es poden deixar. Sóc dels que està apuntat i espero no fallar a la cita.

    ResponElimina
  10. Fantàstica l'organització! Només espero que després del dinar alguna bona ànima m'indiqui com tornar a la boca de la Renfe de la plaça Catalunya, perquè la meva orientació per BCN és lamentable... :) Sobre els paperets, OK, però a alguns blocaires no els conec gens... Però bé, ens en sortirem!
    Que arribi ben aviat el dia i un "ja ens veurem" per a tothom!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El restaurant és molt a prop (entre 5 i 10 minuts caminant) de la Plaça Catalunya i molt fàcil d'indicar, però si fes falta fins i tot t'hi acompanyaria. ;)

      Segur que ens en sortim...

      Elimina
  11. Jo que vaig en cotxe tampoc no les tinc totes per trobar-ho bé. Tinc un pèssim sentit de l'orientació. Ja sé que la Plaça de Catalunya deu ser el més fàcil de trobar a Barcelona. El meu problema comença quan ja hi sóc molt a prop. En fi, sortiré de Tarragona per allà a les nou, i espero arribar a l'hora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que tot anirà bé, però si necessites un rescat, ja tens el meu mòbil... Em truques... Et sobrarà temps...segur.

      Elimina
  12. Miraré de baixar a Barcelona en metro des de Sants ;)

    Espero portar els papers ben organitzats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En metro serà perfecte, directe a la Plaça Catalunya!!!

      Segur que portes els papers en perfecte ordre... Tu mai no perds els papers.

      Elimina
  13. He començat a buscar adjectius i només trobo verbs. Continuaré buscant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs tampoc està gens malament trobar verbs, o noms... no sé massa perquè vaig dir adjectius. Cap problema!!!

      Elimina
  14. He començat a buscar adjectius i només trobo verbs. Continuaré buscant.

    ResponElimina
  15. Respostes
    1. A veure com ens ho muntem, potser sí que serà literària, els blocaires a vegades tenim cops amagats.

      Elimina
  16. Ostres, no sé com no m'havia assabentat de la trobada… potser perquè l'anunci va coincidir amb uns dies que estava "desaparecido en combate" per motius diversos. Avui ho he descobert casualment llegint un post de la Montse (Galionar).
    Sigui com sigui, no crec que pugui venir al dinar, tot i que m'encantaria (amb la passejadeta prèvia que promet molt).
    Tampoc crec que pugui arribar-m'hi a l'hora del cafè tot i que si, finalment, tingués una oportunitat, m'hi podria afegir?
    Bé, una abraçada a tu Carme, i, no cal dir-ho, també a la resta de blogaires!

    ResponElimina
    Respostes
    1. August, si t'hi pots afegir a l'hora del cafè... No hi ha cap problema... Fins i tot sense previ avís. Ens agradaria que fos possible, però entenem que les circumstàncies sempre són les que manen.

      Una abraçada de tornada, August!

      Elimina
  17. ara que hi penso tinc un dubte Carme...suposant que aconsegueixi trobar i escriure una frase o una paraula per cadascun....porto jo ja els quarts de foli amb tot escrit o hem d'escriure-ho in situ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. "Els paperets, els hem de portar fets de casa, sí. Són els mateixos"
      "I sí que han de portar el nom de la persona a qui van dirigits"

      Això em va contestar na Carme a la mateixa pregunta que li vaig fer ;)

      Elimina
    2. Gràcies, lluneta, per avançar-te en aquesta resposta...

      Petonassos a les dues.

      Elimina
  18. Intentaré estar a l'hora i a l'alçada de tot! M'hi poso ja pq la setmana que ve la tinc a tope no, el següent!
    Ens veiem aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí Laura... sense dubtes!

      Ens veiem molt aviat.

      Elimina
  19. Hola de nou amigues i amics dels blogs.
    No podré assistir a aquesta trobada.
    M'han fet una intervenció quirúrgica de la que m'estic guarint molt bé. Però la recuperació va lenta.
    Molta sort, molta poesia i bon profit.
    Una abraçada a tothom.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xavier, noiet, et trobarem a faltar... :(
      Et desitjo una ben i ben ràpida recuperació.
      Et tindrem al corrent... serem molt moderns i et farem un seguiment immediat...ara no sé twitter, watsap... ;)
      Fins molt aviat. Cuida't molt!

      Elimina
    2. Xavier, recupera't aviat que la salut va davant, ens trobarem en una nova ocasió, segur!!

      Cuida't ... aferradetes!

      Elimina
  20. Vaja Xavier, si que em sap greu! Ja m'havia fet il·lusions amb les teves plantes dels peus. Que et milloris! I tindrem un pensament, o vint-i-quatre per tu.

    ResponElimina
  21. Si ho féssiu de nit vindria encantat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooooh! Quina llàstima que no puguis venir de dia també!

      Elimina
  22. He esperat fins a última hora...Però com que veig que no estic al cent per cent, (encara estic bastant feta pols), el dissabte no vindré, no seria una bona companyia i jo tampoc gaudiria de la trobada. Espero que us ho passeu d'allò més bé i que feu fotos...
    Petonets a tothom!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooh no saps quin greu em sap que no puguis venir!
      Recupera't aviat, nina.

      Aferradetes ben fortes!! ✿

      Elimina
  23. I a mi també me'n sap de greu de no venir, però aquesta primavera a les flors els falta una mica de màgia...
    Petonets dolços.

    ResponElimina
  24. ostres, M. Roser! quina pena! però ja entenem que la salut és la salut. Ja t'explicarem com ha anat.
    Una abraçada i cuida't!

    ResponElimina
  25. Saps què passa que porto un temps amb problemes d'estomac i em van donar un "xute" d'antibiòtics per deixar un bacteri fora de joc i he de vigilar amb el menjar fins que estigui segura que ha tocat el dos el bitxo...I tot plegat fa que et quedis una mica aixafada i amb poques ganes de gresca i com que aquests dies de Sant Jordi, també m'he passat una mica...
    Petonets.

    ResponElimina
  26. Estimada gent, em sap molt greu haver de renunciar a la trobada de demà per un problema de darrera hora similar al de la M. Roser. Em feia tanta il·lusió veure-vos a tots que ni us podeu imaginar la ràbia i la impotència que sento en aquests moments... M'he posat en contacte amb la Carme Rosanas, ella ja us ho explicarà millor.
    Que us vagi molt, molt bé, Rebeu una gran abraçada de part meva cadascun de vosaltres.
    Ah, i feu fotografies, que les voldré veure, eh?
    Petos a tothom!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sap molt de greu, Montse.
      Com hem dit abans, la salut és lo primer.

      Cuida't molt i fins a la propera!
      Aferradetes ben dolcetes, preciosa.

      Elimina
    2. Montse, que et puc dir que no t'hagi dit al mail... que em sap molt de greu i que estarem en contacte per compartir tot el que es pugui compartir...

      Abraçades d'energia i d'ànims!!!

      Elimina
    3. Montse, sembla que som una mica de nyigui nyogui...Què hi farem!

      Petonets a tothom.

      Elimina
    4. Sí noia, és el que deia a casa: es nota que ens fem velles... 30 anys menys i amb un no-res hauríem tornat a estar en forma... Però què coi, ara som més estupendes, no? :) Vinga, una abraçada i recupera't ben aviat, que jo també ho faré!

      Elimina
    5. Aferradetes per a tu, Lluneta, i que vagi molt bé la trobada!

      Elimina
  27. Em sap greu, Roser i Montse. Era una bona ocasió per conèixe'ns personalment però com diu sa Lluna la salut és el primer i ja se sap que sempre hi ha imprevistos. A mi m'ha anat d'un pèl, no per la meva salut sinó per la de la meva mare.
    Abraçades per totes dues.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Teresa. Espero que això de la teva mare només hagi estat un ensurt. Una abraçada, i a la propera SÍ que cap mal vent no aconseguirà aixafar-nos els plans!

      Elimina
  28. Et deixonel meu blog de poesies per si vols visitar.lo gracies.
    http://anna-historias.blogspot.com.es/2016/07/mort.html?m=1#comment-form

    ResponElimina