dimecres, 26 de novembre del 2014

Rafel

Us poso a tots  en quarantena...
Vull dir que falten 40 dies!

Dit  d'una altra  manera: 
5 setmanes i 5 dies
o 1 mes i 10 dies...

I arribem a la Cerdanya des de Can Fanga acompanyats  pel Rafel...


Blocaire i escriptor... i moltes coses més: professor,  poeta, rapsoda...

Un llibre de relats  que es diu Línia groga i una novel·la que du per nom Cendres  del passat.

Com a blocaire és  participatiu i sempre hi és en les activitats  conjuntes.  També aquí!

T'esperem el gener 2015!!!  Gràcies Rafel!

5 comentaris:

  1. Abans seguia el seu bloc, però no se perquè em vaig cansar, ara em sap una mica de greu...

    ResponElimina
  2. Encara que queden dies per noves adhesions i sorpreses...

    Benvingut Rafel!

    ResponElimina
  3. Això està a tocar! Cert que en Rafel sempre participa, no deixa passar mai l'oportunitat d'escriure alguna cosa!

    ResponElimina
  4. Per un moment m'he pensat que havia llegit el teu llibre, Rafel. Llàstima! era "Línia blava" de Ramon Solsona. Jo també he acabat una novel·la ara i tinc publicat un llibre de relats. Dia sí, dia no em pregunto perquè no li vaig posar un títol curtet com el teu. Es diu "Viatges insòlits de viatgers abrandats". Però ja se sap, que el que escrivim és el que queda. Menys en el blog que sempre ho podem esborrar.

    ResponElimina