dimarts, 24 de juny del 2014

Primer retrobament - Planeta Mart - a 195 dies...

Des que he engegat, correus i invitacions per la trobada 2015, ja he anat retrobant algunes persones, amb molta il·lusió.


La primera sorpresa va ser trobar un  post d'en Joan Guasch a L'habitació de la memòria.  Un post escrit des de Mart, que em va fer sentir com si l'hagués rescatat... 

Super-carme, despertant bells dorments dels seus estats letàrgics... He, he, he...

Ben tornat, Joan...  Trobàvem a faltar els teus poemes, les teves reflexions, les reivindicacions i també les oracions i rituals quotidians i màgics.

Mos comencem a retrobar...


4 comentaris:

  1. Ja he donat una volta per ca'n Joan, cal que ens coneguem tots. ;)

    Bon dia, nina!

    ResponElimina
  2. Així m'agrada, lluneta!!! Que ens anem coneixent i retrobant que d'això es tracta!!!

    ResponElimina
  3. Espero que la trobada ens serveixi per retrobar vells amics, i amb una mica de sort potser algú es reenganxarà, que la catos cada cop pestà més buida.

    El que no he entès són aquests posts que el blog (aquest) ha publicat, ara no toca escriure res als convidats, no? Ni per presentar-nos.

    ResponElimina
  4. XeXu, no sé si recordes que fa mesos en les últimes adhesions ens havíem plantejat si es podia fer alguna cosa durant els últims mesos per activar una mica la cosa i fer que la gent hi pensés i s'hi impliqués.

    Amb aquesta intenció indeterminada vaig començar a enviar invitacions tan aviat(encara falten 6 mesos) però com que amb molta gent tot va lent, em va fer por esperar passat l'estiu i que no me'n sortís.

    Encara hi ha més de 40 invitacions enviades que ningú ha acceptat i ben bé 10 o 15 persones que no sé com contactar...

    Mentre em pensava què podíem fer, i invitava que a les persones a qui dediqués un post a partir d'ara, (com a en Joan, d'aquest post o a la Sílvia a qui en dedicaré una altre com a adhesió) a respondre amb un post per part seva.

    Han sortit aquests tres post espontàniament i ja m'ha semblat bé. A vegades les coses surten bé així, sense pensar-les gaire.

    Ja veurem, jo procuraré anar fent post informatius de com està la cosa i d'adhesió de persones que abans no hi eren i ara hi són perquè han contestat al meu mail. En fi, poc a poc...

    ResponElimina