diumenge, 3 de juliol del 2011

Veí de dalt

El veí de dalt  ha dit:
- O sigui que si plego vindreu tots a rescatar-me? Biennnnnn!!! 
- Home,  més  que rescatar-te,  t'oferim un  indret  on tornar  a explicar  les  batalletes.
- El 2015 potser ja la lio calba, però és demà-passat això. 
- Falta  una mica  sí...
- Suposo que encara no m'hauré cansat de bloguejar. O si. 
- En qualsevol dels  dos casos  pots  venir.  Has  de venir!
- En fi, Guspira i Carme; Carme i Guspira: he de fer res o amb això ja em dono per apuntat a fer no sé què, no sé quan i amb no sé qui? La qüestió és apuntar-se.
- Dona't  per  apuntat
Verificació de paraula: "trincar" (ho juro!) És un presagi?
- Ja  comences  a liar-la  tan  aviat?
- Bé, he votat no sé què i m'apunto a no sé quantos. Però si la Rosanas ho mou, jo hi vaig!

Veí, doncs ja  està,  ja estàs perdut, ara ja no hi ha marxa enrere... :) T'ho explico?
- És  igual...  si ja estic  apuntat!
T'has apuntat a ser aquí i fer un post qualsevol dia del gener 2015... i xafardejar a veure si aconseguim que vinguin a fer posts o comentaris, veïns que hagin marxat del replà. Retrobar-nos amb els que fa temps que no passen per l'escala.
- I també  he votat!
-I has votat la manera de fer-ho... Ja es veu,   pels  resultats  que van guanyant,  que durarà un mes i que tothom qui vulgui podrà fer i un post.


- bsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsbsb
Com dius? Que et sembla una idea peregrina i que no va enlloc? 
-  No,  no,  no...  però...
Doncs em sap greu, però ja estàs apuntat!
- Si ja t'he  dit  que la liaré  calba!
-Ah!  així que no et sembla tan malament?  perfecte... t'esperem.

3 comentaris:

  1. A veure, veí, aquí estarem esperant-te amb "candeletes"! :)
    Tu no pots faltar!!!
    Un petonet, guapo!

    ResponElimina
  2. Aquesta conversa feta de retalls ja anuncia com pot anar el 2015 amb el Veí per aquí, aquest home és un terratrèmol! Però bé, jo estic segur que no desapareixerà del mapa, el tindrem per aquí segur, i passarà a retrobar gent que fa temps que no passa per la seva escala. Segurament s'enduran alguna reprimenda!

    No puc estar més d'acord amb una cosa que diu el Veí: Si la Rosanas ho mou, jo hi vaig!!

    ResponElimina
  3. Val. Doncs vaig a posar-me el despertador: 01/01/2015 a les 00.01 h. No feu gaire mal fins aleshores... ;-)

    ResponElimina