dimecres, 23 de febrer del 2011

La Mireia del Racó de la Solsida

La meva foto

La  Mireia  del Racó de la Solsida  ens va deixar  aquest post  de comiat:


"TANCO

A causa d'un motiu que és fàcil d'entendre ("retallades" de l'economia personal), des de fa alguns dies no tinc Internet a casa.

Així que, vist que no podré actualitzar el blog tant com m'agradaria, el més sensat és que plegui.

Aniré llegint els vostres quan pugui, al cap i a la fi
trio les meves lectures en funció d'allò que veig als vostres blogs.

Ha estat un plaer compartir amb vosaltres aquests gairebé dos anys d'intercanvi d'opinions.

Una abraçada a tothom"


Esperem  que pugui  tornar  aviat  i  tot i que no ha contestat  res  sobre  si voldria  ser  aquí  o no,   li tornarem a proposar...  Fins  aviat,  Mireia!

5 comentaris:

  1. No era seguidor de la Mireia, però naturalment sabia de la seva existència dins d'aquest nostre univers blogaire. Quina putada no tenir internet per qüestions econòmiques... jo abans deixo de menjar...

    Esperem que torni aviat (cosa que vol dir que les coses li van millor), i que en tot cas no falti a la trobada blogaire!

    ResponElimina
  2. Se'm va passar a mi aquest apunt i em sap greu. Hi passaré ara.

    És un bloc que em mirava sempre i que em sap greu que tanqui.

    Esperem que ben aviat les coses li vagin millor i pugui tornar amb noves ressenyes.

    ResponElimina
  3. Sí, quan comences amb les retallades... ja sé el que és... i em sap molt, molt de greu. Com en XeXu, jo també la coneixia de veure'ns per la xarxa. Espero que torni molt aviat!!

    ResponElimina
  4. Jo confio en que torni molt abans del 2015!

    ResponElimina
  5. Jo vaig conèixer a la Mireia abans que tingués blog , era comentaristes d'alguns i la vam convèncer perquè en comencés un . Ara em sap molt de greu que tanqui. Esperem que sigui temporal

    ResponElimina